ADHD, BTM vizsgálat és terápia

Nagyon sok család problémájára kínálhat megoldást a Meteo Klinika ADHD-BTM rendelése. A klinikán alkalmazott korszerű vizsgálati és terápiás megoldások sokat segíthetnek az okok feltárásában és a jobb életminőség megteremtésében.

Magyarországon közel 100 ezer főt érint a ADHD, BTM autizmus, hiperaktivitás vagy a figyelemzavar. Kezelésük nem egyszerű, és gyakran sok kudarccal jár. Pedig az érintett családokra általában nagy terhet ró és sok problémát okoz. A stresszesebb élethelyzetekben, a napi rutinok felborulásakor, a több együttléttel csak fokozódnak a gondok.

Klinikánk egyedülálló vizsgálati és terápiás módszerei már ADHD-s, BTM-es tüneteket mutató gyermekek számára is rendelkezésre állnak.

Sok esetben tapasztaljuk, hogy a szülők által ADHD, BTM problémásnak vélt gyermekeknél "egyszerű" időjárás-érzékenység áll a panaszok hátterében. A gyermekek nagy százalékát erősen befolyásolják a front- és egyéb légköri eredetű hatások, és gyakran okoznak figyelmetlenséget, koncentrációs és magatartási problémákat, de például fejfájást vagy alvászavarokat is. Ezeknek a gyakori eseteknek a kiszűrése nagyon fontos, mert ezek természetes módszerekkel is jól kezelhetők, és feleslegessé tehet más irányú viszgálatokat. A súlyos és egyértelmű esetek kivételével mindenképpen javasolt az előzetes Meteo Klinikai vizsgálat elvégzése az időjárás-érintettség felmérésére.

Az is gyakori, hogy már ADHD, BTM diagnosztizált és kezelt gyermekek kerülnek hozzánk. Ők ugyanis az átlagosnál is jóval gyakrabban rendelkeznek fokozott front- illetve stressz-érzékenységgel, ami erősen befolyásolja rossz irányba a gyakran változó pillatnatnyi állapotukat. Ennek megfelelő Meteo Klinikai kivizsgálása és kezelése nagyon sokat segíthet a jó vagy legalább is elviselhetőbb állapotok megteremtésében és a családi életminőség javításában.

Módszereinket többek között a stresszes eredetű folyamatokból és a különbözó környezeti hatások okozta idegrendszeri anomáliákból eredő panaszok, mint pl. figyelemzavar, agresszivitás, alvás- és magatartászavarok, fejfájás, lehangoltság, emésztési panaszok, fáradékonyság, stb. vizsgálatára és kezelésére alkalmazzuk.

A panaszok kezelésében különösen nagy segítség, hogy terápiánk alkalmazása nincs helyhez, időponthoz kötve. Egy rendelői kivizsgálást követően a szükséges rendszeres kezelés teljes körűen otthon végezhető, akut tünetek (pl. ingerültség, nyugtalanság, figyelemzavar) jelentkezésekor bárhol, bármikor alkalmazható.

Az eredményes kezeléséhez elengedhetetlen a korszerű, műszeres kivizsgálás, melyet budapesti rendelőnkben gyermekbarát,  ADHD, BTM adottságokra orientált kivizsgálási módszerekkel végzünk. A vizsgálati protokoll egyes elemeinek időtartama nem haladja meg a 10 percet, és teljes időtartama a 60 percet. Az egyes elemek figyelembe veszik a gyermekek speciális adottságait.

A kivizsgálás alapján minden esetben személyre szóló, komplex, több érzékelési csatornán ható módszerek, természetes gyógymódok állnak rendelkezésre a panaszok kezelésére.

Szükséges esetekben az egyénre szabott terápiát a tapasztalatok alapján időközönként felülvizsgáljuk, pontosítjuk, és pácienseink progresszióját hosszabb távon is figyelemmel kísérjük. Egyes terápiás programok online is elérhetők.

Diagnosztikai és terápiás módszereinket az Európai Unió és a Magyar Állam kutatás-fejlesztési támogatásával fejlesztettük, melyek kizárólag klinikánkon érhetők el. Klinikánk Egészségmegőrző programja elnyerte a XIX. Magyar Innovációs Nagydíj Pályázat kiemelt elismerését.

A vizsgálatra előzetes bejelentkezés szükséges a (061) 296-0513-as telefonszámon, hétfőtől péntekig, 10-16 óráig. A vizsgálat időtartama 1 óra.