Meteo Klinika Frontjelentés

„Panaszaim vannak, de eddig hiába kerestem a megoldást!” – legtöbben ezzel keresik fel Klinikánkat.

Most megtudhatja panaszai valódi okát. Ha tapaszalja magán a „Napi kiemelt panasz” tüneteit, kövesse Frontjelentésünket!

Az oldal alján pedig kérheti ingyenes FRONT-ÉRTESÍTŐNKET, melyben TÜNETNAPLÓT is küldünk Önnek, továbbá fontos napi tudnivalókat adunk a megoldási lehetőségekről*.

2020.09.19. szombat

Fronthatás: nincs front
Napi kiemelt panasz: ízületi fájdalmak

Amit tapasztalhat:
Sokan derék, térd, vagy más ízületi fájdalmakkal kezdik a napot. Az idősebb korosztálynál a kopásos jellegű panaszok erősödése lesz jellemző, ami jelentősen csökkentheti a mozgásképességet. Több időt kell hagyni, hogy az ízületek bemelegedjenek, bejáródjanak. A kopásos ízületek fájdalma mellett a törési hegek és a műtéti hegek is éreztetik magukat. A Meteo Klinika páciensei között ilyen helyzetben 20 százalékban fordul elő egyéb görcsös jellegű panasz is, főként az emésztőrendszert is érintő epe-, gyomor- és hasi panaszok. Mit tehet ellene? Olvassa el!

MEGNÉZEM, MIT TEHETEK ELLENE »

2020.09.20. vasárnap

Fronthatás: nincs front
Napi kiemelt panasz: ingadozó vérnyomás

Amit tapasztalhat:
Az időjárás nem kedvez a vérnyomásbetegeknek. A nap folyamán sokan mérhetnek a megszokottól eltérő értékeket. A Meteo Klinika pácienseinek 30 százaléka számol be arról, hogy a magasabb értékeket mérők esetében fejfájás is kialakul, míg 60 százalék esetében a fejtetőn érzett nyomásérzés jelzi előre a problémát. Erősebb ingadozásra főleg a fokozottan időjárás-érzékenyek, kiugró értékekre a stresszes életet élők számíthatnak.

2020.09.21. hétfő

Napi kiemelt panasz: fejfájás

Amit tapasztalhat:
Sokan ébredhetnek már a hajnali órákban alattomos, tompa fejfájással, melyet gyakran kísérhet hányinger is. A Meteo Klinika páciensei többnyire a homloktájékon megjelenő fájdalomról számolnak be, de sokan vannak, akiknek a halántéktájékon is jelentkezik fájdalom. Ma szokatlan fáradtság, energiátlanság is tapasztalható, statisztikáink szerint minden 5. embert érinti ez a probléma. Erős tüneteket főleg a fokozottan időjárás-érzékenyek és a stresszes életet élők tapasztalhatnak. A Meteo Klinikán ellátottak 70 százalékánál az ezt a típusú fejfájást bevezető és kísérő tünetként feszültség, ingerlékenység, szédülés is fellép.

2020.09.22. kedd

Napi kiemelt panasz: fejfájás

Amit tapasztalhat:
A fejfájás váratlanul, látható ok nélkül indulhat be, és többféle formában, változó erősséggel jelentkezhet. Sokan tapasztalhatnak görcsös jellegű fejfájást, mely főként a halánték tájékán vagy féloldalasan jelenik meg. Enyhébb esetben a fájdalom elviselhető, és néhány óra alatt enyhül. Ma az ilyen enyhébb lefolyás a jellemző, 10 fejfájósból 8-an erre számíthatnak. Erősebb tüneteket főleg a fokozottan időjárás-érzékenyek és a stresszes életet élők tapasztalhatnak. A Meteo Klinikán kezeltek 60 százaléka a fejfájással együtt jelentkező egyéb tünetekről is beszámol: gyakori kísérő tünet a szédülés, látászavar, és gyakran kíséri hányinger is a fejfájást.

*Fontos tudnia:
Az Ön panaszai eltérő módon is jelentkezhetnek, mert a változó stresszhatásokra mindenki egyénileg reagál. A megoldatlan panaszok, mint például:

• fejfájás, ingadozó vérnyomás, múló rosszullétek,
  • feszültség és félelemérzet, idegesség,
  • figyelmetlenség, fáradékonyság, lehangoltság, álmatlanság,
  • tanulási, koncentrálási és magatartási problémák
  • romló életminőség, gyakori megbetegedések

igen gyakran kapcsolatban állnak az időjárás- és egyéb eredetű stresszhatásokkal.
Ha visszatérően tapasztal a fentiekhez hasonló tüneteket, érdemes ezt mielőbb tisztáznia, mert megfelelő ellátás híján tovább súlyosbodhat az állapota.
A Meteo Klinika rendelkezik a korszerű és tudományosan megalapozott vizsgálati és kezelési módszerekkel
Rendelésre bejelentkezés: 06 1 296 0513.

FRONT-ÉRTESÍTŐ, a kényelmes megoldás:

Azért, hogy előre értesíthessük a fronthelyzetről, várható fronthatásokról, és segíthessünk bajai megoldásában, iratkozzon fel ingyenes FRONT-ÉRTESÍTŐNKRE:

Napi ingyenes Front-értesítő feliratkozás

A feliratkozással Ön időben kap értesítést a napi fronthelyzetről és a mellékelt TÜNETNAPLÓJÁVAL kényelmesen követheti állapota alakulását, továbbá tájékoztatást kap a megoldási lehetőségekről.

Amennyiben az alábbi adatokat is megadja, akkor célzottabban tudunk segíteni Önnek