Megszenvedi a frontokat?

Kínzó fejfájás, ingadozó vérnyomás, rosszullétek, görcsös fájdalmak, emésztési panaszok, …

Kellemetlen tünetek, melyek megkeserítik az életünket, nem egyszer szinte elviselhetetlen szenvedést okozva.
Szerencsésebb esetben „csak” kellemetlenkednek: fáradtak, lehangoltak, energiátlanok vagyunk, vagy éppen rosszul alszunk, a gyerek pedig figyelmetlen, magatartászavarokkal küzd.

Meteo KlinikaTünetek, melyek rendszertelenül vissza-visszatérnek, sokszor gondos orvosi kezelés ellenére is. Pedig már sok mindent megpróbáltunk, hogy megszabaduljunk tőlük!
Egyre inkább gyanakszunk, sőt biztosra vesszük, hogy tüneteink összefüggésben vannak a változó időjárással. Próbáljuk összefüggésbe hozni pl. a frontokkal, vagy a légnyomás tendenciával, igyekszünk odafigyelni, hogy mit mondanak a humánmeteorológusok.

Gyanúja minden bizonnyal nem alaptalan! A Meteo Klinika 20 éves, nagyon sok emberre kiterjedő kutatásai igazolták, hogy a magyar emberek 78 %-a esetében valóban panaszokat okoz az időjárás, és minden 3. ember tapasztal akár napokig tartó súlyosabb tüneteket is.

Jó eséllyel az Ön panaszait is jelentősen befolyásolja az időjárás, és amíg ezt nem sikerül megoldania, addig a tünetek is fennmaradnak.

A Meteo Klinika Európai Uniós támogatással, sok éves kutatással fejlesztette ki azokat a korszerű eszközöket és módszereket, melyekkel eredményesen kivizsgálhatók az Ön panaszai is. A szervezetében tüneteket kiváltó időjárási hatások megfelelő kompenzálásával pedig a panaszai is jól kezelhetők. Ma már igazán felesleges ezektől szenvednie!

A Meteo Klinika alkalmazott gyógymódjai között különösen hatékony eszköz a dinamikus fényterápia, mellyel jól kompenzálhatók az egyes időjárási stressz faktorok hatásai.

A MeteoGlass dinamikus fényterápiás szemüvegünk a legkorszerűbb eszköz a gyakran váratlanul jelentkező panaszok kezelésére.

A Meteo Klinika meteogyógyászai minden esetben kivizsgálás alapján, személyre szólóan készítik el az Önnek szóló terápiás fényprogramokat. A fényterápiát szinkron hangterápia egészíti ki.

A fényszemüveg általában öt különböző, 5-15 perces kezelőprogramot tartalmaz, melyek a panaszok függvényében, a terápiás ajánlások szerint alkalmazandók.
A fényszemüveget mindig magával hordhatja, használatához semmilyen eszköz nem szükséges. A tünetek jelentkezésekor vagy megelőző jelleggel szinte bármilyen szituációban alkalmazhatja, akár reggeli készülődés közben, buszon, munkahelyen, pihenés közben, elalvás előtt; néhány percet mindig találhat a fényterápia alkalmazására.
Ha a kiegészítő hangterápiát nem használja, akkor a fülhallgató sem szükséges, elég maga a szemüveg.

Többféle szín és méret közül Ön is megtalálja az ízlésének leginkább megfelelőt.

Fényszemüvege nélkülözhetetlen társa lehet panaszai természetes úton történő kezelésében!

Ha úgy tapasztalja, hogy kellemetlen tünetei összefüggésben lehetnek az időjárással, javasoljuk, hogy vizsgáltassa ki magát, hogy az Ön számára is megtalálhassuk a megfelelő gyógymódot!

A vizsgálatra bejelentkezés szükséges a (06-1) 296-0513 számon, munkanapokon 9-17-ig.

A Meteo Klinika egészségmegőrző programja elnyerte a Magyar Innovációs Nagydíj Pályázat kiemelt elismerését.

A fény kiemelkedő szerepéről az egészségmegőrzésben itt olvashat tovább!

A viselkedészavarral küzdő gyermekek kezelési lehetőségeiről itt olvashat!

Meteo Klinika a korszerű gyógyászat élvonalában!

Nézze meg elégedett pácienseink véleményét:

A Meteo Klinika MeteoGlass fényterápiás szemüvege a vezető médiumokban: