Fronthatás miatti hasfájások vizsgálata és kezelése – hasi görcsök

A stressz bizonyos típusú embereknél komoly emésztőrendszeri problémákat okoz. A tartós terhelés folyamatosan igénybe veszi az emésztőrendszert. A rendszertelen étkezés, a gyakori idegeskedés gyakran okoz hasfájásos panaszokat, miközben az időjárás folyamatai csak tovább fokozzák a panaszokat.

A nehezebb időszakokban könnyű ételek fogyasztásával tehermentesítse az emésztőrendszert. Kerülje a fűszeres, csípős ételeket és a rostban gazdag ételek sem jó választások ilyenkor, beleértve a rostos italokat is. Már a néhány napig alkalmazott kúra is sokat számít.

A hígra készített fekete tea jótékony hatású az enyhe gyulladásos folyamatokra, azonban késő délutáni, esti fogyasztása nem javasolt.

Ha panaszai gyakran visszatérnek, vagy egyre intenzívebben jelentkeznek, ami már jelentősen rontja az életminőségét, zavarja a munkában és a mindennapi életében, akkor a házi praktikák alkalmazása már nem elégséges. Az orvosmeteorológiai, humánmeteorológiai jelentéseink alapján figyelje meg szervezete reakcióit, iratkozzon fel ingyenes Front-Értesítőnkre, vezesse az ebben található a Tünetnaplót. Küldjük az aktuális Vírusfigyelmeztetőt is.

Ha kérdése van, vegye fel velünk a kapcsolatot! Hívja klinikánkat a 06-1-296-0513 számon (nem emeltdíjas, hétköznapokon 9-12 óráig hívható), vagy küldjön e-mailt: meteoklinika@meteoklinika.hu.

Ha egyéb tüneteket is tapasztal, mint szédülés, feszültségérzet, alvászavarok, fáradékonyság, stb., javasolt bejelentkeznie egy vizsgálatra, mert felnőttkorban ezek a panaszok ritkán múlnak el spontán, viszont eredményesen kezelhetők.

A vizsgálat ára 14.900 Ft, melyet Egészségpénztárra vagy Széchenyi Pihenőkárgyára is elszámolhat.

Az időjárás-érzékenység és a tartós stressz következményei ma már eredményesen kezelhetők, erről itt tájékozódhat!