Csalán, az egyik legerősebb gyógynövény

A nagy csalán hazánkban szinte mindenhol megtalálható. Többek között klorofill, flavonoidok, ásványi anyagok, (vas, magnézium, cink, réz) és vitaminok (C-, B-, K-, A-, U) széles skálája található benne. A népgyógyászat régóta használja reumatikus és ízületi betegségek gyógyítására.

A csalán teájának fogyasztása mellett a növény friss hajtásaival a beteg testrészeket ütögetve, gyógyító hatású.
Tavaszi friss hajtásaiból levest és főzeléket is készíthetünk. Vizelethajtó és vértisztító teák alkotórésze, a reumatikus panaszok és az ízületi betegségek, valamint a köszvény tüneteinek enyhítésére is alkalmas. A tavaszi fáradtság ellenszere.

Immunrendszert erősítő, roboráló, sokoldalúan alkalmazható gyógynövény.
Magas vérnyomásra vízhajtó tulajdonsága miatt alkalmas szer.
Csökkenti a vércukorszintet. Jól alkalmazható időjárás eredetű panaszoknál, időjárás- érzékenységben és fronthatásoknál is.

Külsőleg hajhullás ellen, izommerevségre, reumatikus fájdalmak- és gyulladás csökkentésére használható. Készítenek belőle sampont, bedörzsölőt, főzetet.

A csalán az egyik legerősebb gyógynövény, használata során a szakember által előírt adagok és javasolt felhasználási módok pontos betartása javasolt!

Figyelem! A gyógynövények alkalmazása nem veszélytelen. A meglévő gyógyszerek hatását módosíthatják ezért hosszabb távú alkalmazás előtt szakemberrel való konzultáció javasolt az egyéni igények figyelembevételével!

Tartósan meglévő panaszait szeretné megszüntetni és problémáira személyre szabott terápiát kapni? Foglaljon időpontot természetgyógyászati rendelésünkre!

Számolj, Mariann! :-)

ÁFA:

Bruttó:
Nettó:

Kopi-paszta!

Hajrá Fészbúk! :-)

A szövegben található képek megkeresése és listázása. A kiválasztott kép útvonala kerül be a Facebook kép linkjébe.

Kopi-paszta!

Keress!