Fronthatás okozta ízületi fájdalom ellen - ízületek kenése

A folyamatosan fennálló, vagy gyakori fájdalom erősen kimerítheti a szervezetet. A tartósan fennálló egyéb terhelések gyakran okozói ezeknek a fájdalmaknak. A gyakran visszatérő panaszok hátterében szinte mindig megtalálhatók az időjárás változásai.

Az ízületi problémák a kor előre haladtával egyre gyakoribb tünetekként jelentkeznek. A rendszertelenül megjelenő fájdalmak hamar tartóssá válhatnak, és gyakran már a reggeli felkelés is nehezen megy. Ilyenkor érdemes egy 10 perces átmozgató tornát illeszteni a reggeli programunkba, hogy az ízületek kenése megfelelő legyen.

Ha a fájdalom duzzanatokkal is együtt jár, javasolt a magas purintartalmú élelmiszerek elhagyása, pl. csirkemell, belsőségek, csokoládé, karfiol stb.

A zöldkagyló készítmények sokaknál javulást eredményeznek, érdemes kipróbálni.

Az ízületek porcépítéséhez fontos a magas kollagéntartalmú táplálkozás, ezért ilyen esetekben jótékony a csontos, inas részekből készült gazdag húsleves.

Ha panaszai gyakran visszatérnek, vagy egyre intenzívebben jelentkeznek, ami már jelentősen rontja az életminőségét, zavarja a munkában és a mindennapi életében, akkor a házi praktikák alkalmazása már nem elégséges. Az orvosmeteorológiai, humánmeteorológiai jelentéseink alapján figyelje meg szervezete reakcióit, iratkozzon fel ingyenes Front-Értesítőnkre, vezesse az ebben található a Tünetnaplót.

Ha kérdése van, vegye fel velünk a kapcsolatot! Hívja klinikánkat a 06-1-296-0513 számon (nem emeltdíjas, hétköznapokon 9-12 óráig hívható), vagy küldjön e-mailt: meteoklinika@meteoklinika.hu.

Ha egyéb tüneteket is tapasztal, mint szédülés, feszültségérzet, alvászavarok, fáradékonyság, stb., javasolt bejelentkeznie egy vizsgálatra, mert felnőttkorban ezek a panaszok ritkán múlnak el spontán, viszont eredményesen kezelhetők.

A vizsgálat ára 14.900 Ft, melyet Egészségpénztárra vagy Széchenyi Pihenőkárgyára is elszámolhat.

Az időjárás-érzékenység és a tartós stressz következményei ma már eredményesen kezelhetők, erről itt tájékozódhat!