Meteo Klinika Frontjelentés

„Panaszaim vannak, de eddig hiába kerestem a megoldást!” – legtöbben ezzel keresik fel Klinikánkat.

Most megtudhatja panaszai valódi okát. Ha tapaszalja magán a „Napi kiemelt panasz” tüneteit, kövesse Frontjelentésünket!

Az oldal alján pedig kérheti ingyenes FRONT-ÉRTESÍTŐNKET, melyben TÜNETNAPLÓT is küldünk Önnek, továbbá fontos napi tudnivalókat adunk a megoldási lehetőségekről.

2020.10.27. kedd

Fronthatás: gyenge hidegfront
Napi kiemelt panasz: keringési panaszok

Amit tapasztalhat:
A keringési rendszerünk fokozott terhelés alá kerül, főként a szív- és légzőszervi betegeket terheli meg fokozottan. A vérnyomáspanaszok mellé, 60 százalék esetében mellkasi diszkomfortérzet, légszomj és szédüléses panaszok is társulnak. Gyakori, hogy ilyen helyzetekben erősebb szívdobogásérzetről, fáradtságról is beszámolnak a rendeléseinken. A panaszok erőssége és előfordulása egyéni érzékenység szerint széles skálán változik. A Meteo Klinikán tapasztaltak szerint nem ritka, hogy fejfájás, szédülés, izgatottság, pánikszerű érzések is kísérik a panaszokat. Olvassa el, mit tehet ellene!

MEGNÉZEM, MIT TEHETEK ELLENE »

2020.10.28. szerda

Fronthatás: nincs front
Napi kiemelt panasz: ízületi fájdalmak

Amit tapasztalhat:
Sokan derék, térd, vagy más ízületi fájdalmakkal kezdik a napot. Az idősebb korosztálynál a kopásos jellegű panaszok erősödése lesz jellemző, ami jelentősen csökkentheti a mozgásképességet. Több időt kell hagyni, hogy az ízületek bemelegedjenek, bejáródjanak. A kopásos ízületek fájdalma mellett a törési hegek és a műtéti hegek is éreztetik magukat. A Meteo Klinika páciensei között ilyen helyzetben 20 százalékban fordul elő egyéb görcsös jellegű panasz is, főként az emésztőrendszert is érintő epe-, gyomor- és hasi panaszok.

2020.10.29. csütörtök

Fronthatás: nincs front
Napi kiemelt panasz: fejfájás

Amit tapasztalhat:
A fejfájás váratlanul, látható ok nélkül indulhat be, és többféle formában, változó erősséggel jelentkezhet. Sokan tapasztalhatnak görcsös jellegű fejfájást, mely főként a halánték tájékán vagy féloldalasan jelenik meg. Enyhébb esetben a fájdalom elviselhető, és néhány óra alatt enyhül. Ma az ilyen enyhébb lefolyás a jellemző, 10 fejfájósból 8-an erre számíthatnak. Erősebb tüneteket főleg a fokozottan időjárás-érzékenyek és a stresszes életet élők tapasztalhatnak. A Meteo Klinikán kezeltek 60 százaléka a fejfájással együtt jelentkező egyéb tünetekről is beszámol: gyakori kísérő tünet a szédülés, látászavar, és gyakran kíséri hányinger is a fejfájást.

2020.10.30. péntek

Fronthatás: hidegfront
Napi kiemelt panasz: emésztési panaszok

Amit tapasztalhat:
A mai időjárás kedvezőtlenül hat az emésztési folyamatainkra. A cukorbetegek magasabb vércukorértéket mérhetnek, ilyenkor ajánlott szigorúan tartani a diétát. A megterhelő ételek gyakrabban okozhatnak emésztési zavarokat. A lassult emésztés miatt a hasi panaszok fokozottabban jelentkeznek: székelési panaszokat, fokozott gázképződést, puffadást, hasi görcsöket tapasztalhat. Gyakran jelennek meg ilyenkor pattanások az arcon, vállon A Meteo Klinika páciensei negyedénél homloktáji fejfájás is fellép, melyhez gyakran társul hányinger, szédülés, rossz közérzet.

Fontos tudnia:
Az Ön panaszai eltérő módon is jelentkezhetnek, mert a változó stresszhatásokra mindenki egyénileg reagál. A megoldatlan panaszok, mint például:

• fejfájás, ingadozó vérnyomás, múló rosszullétek,
  • feszültség és félelemérzet, idegesség,
  • figyelmetlenség, fáradékonyság, lehangoltság, álmatlanság,
  • tanulási, koncentrálási és magatartási problémák
  • romló életminőség, gyakori megbetegedések

igen gyakran kapcsolatban állnak az időjárás- és egyéb eredetű stresszhatásokkal.
Ha visszatérően tapasztal a fentiekhez hasonló tüneteket, érdemes ezt mielőbb tisztáznia, mert megfelelő ellátás híján tovább súlyosbodhat az állapota.
A Meteo Klinika rendelkezik a korszerű és tudományosan megalapozott vizsgálati és kezelési módszerekkel
Rendelésre bejelentkezés: 06 1 296 0513.

FRONT-ÉRTESÍTŐ, a kényelmes megoldás:

Azért, hogy előre értesíthessük a fronthelyzetről, várható fronthatásokról, és segíthessünk bajai megoldásában, iratkozzon fel ingyenes FRONT-ÉRTESÍTŐNKRE:

Front-Értesítő feliratkozás