Meteo Klinika Frontjelentés ÚJ!

Fronthelyzet most és a következő napokban

Frontérzékenyek figyelem!

Kellemetlen tünetet tapasztal? Nagyon gyakran a frontok okozzák! Különösen valószínű, ha az eddigi vizsgálatai és kezelései eredménytelennek bizonyultak.
Kövesse térképünkön a legfrissebb fronthelyzetet, és vesse össze jelenlegi állapotával!

- Figyelje meg állapota alakulását!
 - Tanácsot is adunk Önnek, hogy mit érdemes tennie.
 - Azt is megmutatjuk, hogy mások mit tapasztalnak.

Térképünk 6 óránként frissül!

2020.11.30. hétfő

Fronthatás: nincs front
Napi kiemelt panasz: ízületi fájdalmak

Amit tapasztalhat:
Sokan derék, térd, vagy más ízületi fájdalmakkal kezdik a napot. Az idősebb korosztálynál a kopásos jellegű panaszok erősödése lesz jellemző, ami jelentősen csökkentheti a mozgásképességet. Több időt kell hagyni, hogy az ízületek bemelegedjenek, bejáródjanak. A kopásos ízületek fájdalma mellett a törési hegek és a műtéti hegek is éreztetik magukat. A Meteo Klinika páciensei között ilyen helyzetben 20 százalékban fordul elő egyéb görcsös jellegű panasz is, főként az emésztőrendszert is érintő epe-, gyomor- és hasi panaszok. Mit tehet ellene? Olvassa el!

MEGNÉZEM, MIT TEHETEK ELLENE »

2020.12.01. kedd

Amit tapasztalhat:
A fejfájás váratlanul, látható ok nélkül indulhat be, és többféle formában, változó erősséggel jelentkezhet. Sokan tapasztalhatnak görcsös jellegű fejfájást, mely főként a halánték tájékán vagy féloldalasan jelenik meg. Enyhébb esetben a fájdalom elviselhető, és néhány óra alatt enyhül. Ma az ilyen enyhébb lefolyás a jellemző, 10 fejfájósból 8-an erre számíthatnak. Erősebb tüneteket főleg a fokozottan időjárás-érzékenyek és a stresszes életet élők tapasztalhatnak. A Meteo Klinikán kezeltek 60 százaléka a fejfájással együtt jelentkező egyéb tünetekről is beszámol: gyakori kísérő tünet a szédülés, látászavar, és gyakran kíséri hányinger is a fejfájást.

2020.12.02. szerda

Fronthatás: kettős front

2020.12.03. csütörtök

FRONTÉRZÉKENYEKNEK!

Ha a panaszaival kapcsolatban kérdése van, vagy szeretne bejelentkezni frontérzékenységi vizsgálatra, telefonáljon:

06 1 296 0513

A vizsgálat kedvezményes díja (2020. 11. 27-ig): 14.900 Ft.

MELEGEN AJÁNLJUK!

Sokat segíthet Önnek, ha feliratkozik megújult ingyenes Front-Értesítőnkre, amelyben Tünetnaplót is talál! Emellett, a légúti fertőzések szezonjában Vírusfigyelmeztetőt is küldünk Önnek, ami segíti megóvni egészségét a fertőzésektől. Aki már feliratkozott korábban a Front-értesítőre, azoknak nem kell újra feliratkozni!

Így minden reggel kézhez kapja a legfrissebb országos fronthelyzetet és a napközbeni folytatást, továbbá egy Tünetnaplót, melyben pontosan vezetheti állapota alakulását, amivel még további kedvezményt is szerezhet a frontérzékenységi vizsgálathoz.
A Vírusfigyelmeztetőt pedig délutánonként kapja kézhez.
(Korábbi feliratkozóink automatikusan kapják a megújult értesítőt!)

Töltse ki az alábbi lapot, és mi ingyenesen küldjük Önnek Front-Értesítőnket és a Vírusfigyelmeztetőt:

Feliratkozás: Front-Értesítő és Vírusfigyelmeztető