Hibaüzenet

Notice: Undefined index: value mk_frontjelento_display_page_automata() függvényben (/var/www/meteoklinika/sites/all/modules/meteoklinika/mk_frontjelento/includes/mk_frontjelento.display_page_automata.inc 30 sor).

2021.06.16. szerda

Fronthatás: nincs front
Napi kiemelt panasz: keringési panaszok

Amit tapasztalhat:
A keringési rendszerünk fokozott terhelés alá kerül, főként a szív- és légzőszervi betegeket terheli meg fokozottan. A vérnyomáspanaszok mellé, 60 százalék esetében mellkasi diszkomfortérzet, légszomj és szédüléses panaszok is társulnak. Gyakori, hogy ilyen helyzetekben erősebb szívdobogásérzetről, fáradtságról is beszámolnak a rendeléseinken. A panaszok erőssége és előfordulása egyéni érzékenység szerint széles skálán változik. A Meteo Klinikán tapasztaltak szerint nem ritka, hogy fejfájás, szédülés, izgatottság, pánikszerű érzések is kísérik a panaszokat. Olvassa el, mit tehet ellene!

MEGNÉZEM, MIT TEHETEK ELLENE »

2021.06.17. csütörtök

Amit tapasztalhat:
A fejfájás váratlanul, látható ok nélkül indulhat be, és többféle formában, változó erősséggel jelentkezhet. Sokan tapasztalhatnak görcsös jellegű fejfájást, mely főként a halánték tájékán vagy féloldalasan jelenik meg. Enyhébb esetben a fájdalom elviselhető, és néhány óra alatt enyhül. Ma az ilyen enyhébb lefolyás a jellemző, 10 fejfájósból 8-an erre számíthatnak. Erősebb tüneteket főleg a fokozottan időjárás-érzékenyek és a stresszes életet élők tapasztalhatnak. A Meteo Klinikán kezeltek 60 százaléka a fejfájással együtt jelentkező egyéb tünetekről is beszámol: gyakori kísérő tünet a szédülés, látászavar, és gyakran kíséri hányinger is a fejfájást.

2021.06.18. péntek

2021.06.19. szombat

FRONTÉRZÉKENYEKNEK!

Ha a panaszaival kapcsolatban kérdése van, vagy szeretne bejelentkezni frontérzékenységi vizsgálatra, telefonáljon:

06 1 296 0513

A vizsgálat kedvezményes díja (2020. 11. 27-ig): 14.900 Ft.

MELEGEN AJÁNLJUK!

Sokat segíthet Önnek, ha feliratkozik megújult ingyenes Front-Értesítőnkre, amelyben Tünetnaplót is talál! Emellett, a légúti fertőzések szezonjában Vírusfigyelmeztetőt is küldünk Önnek, ami segíti megóvni egészségét a fertőzésektől. Aki már feliratkozott korábban a Front-értesítőre, azoknak nem kell újra feliratkozni!

Így minden reggel kézhez kapja a legfrissebb országos fronthelyzetet és a napközbeni folytatást, továbbá egy Tünetnaplót, melyben pontosan vezetheti állapota alakulását, amivel még további kedvezményt is szerezhet a frontérzékenységi vizsgálathoz.
A Vírusfigyelmeztetőt pedig délutánonként kapja kézhez.
(Korábbi feliratkozóink automatikusan kapják a megújult értesítőt!)

Töltse ki az alábbi lapot, és mi ingyenesen küldjük Önnek Front-Értesítőnket és a Vírusfigyelmeztetőt:

Feliratkozás: Front-Értesítő és Vírusfigyelmeztető