Meteo Klinika Frontjelentés ÚJ!

Fronthelyzet most és a következő napokban

Frontérzékenyek figyelem!

Kellemetlen tünetet tapasztal? Nagyon gyakran a frontok okozzák! Különösen valószínű, ha az eddigi vizsgálatai és kezelései eredménytelennek bizonyultak.
Kövesse térképünkön a legfrissebb fronthelyzetet, és vesse össze jelenlegi állapotával!

- Figyelje meg állapota alakulását!
 - Tanácsot is adunk Önnek, hogy mit érdemes tennie.
 - Azt is megmutatjuk, hogy mások mit tapasztalnak.

Térképünk 6 óránként frissül!

2021.01.28. csütörtök

Fronthatás: nincs front
Napi kiemelt panasz: álmatlanság, nyugtalan alvás

Amit tapasztalhat:
A mostani időjárás erősen rontja az alvásminőséget. Pácienseinknél jellemző panasz, hogy ilyen időszakokban rosszul, felszínesen alszanak, éjszaka több alkalommal felébrednek, reggel pedig fáradtak, kialvatlanok. A nyugtalan, rossz alvásminőség kihat a másnapi tevékenységünkre, fáradtság, energiátlanság uralhatja a napot. A Meteo Klinika páciensei között megfigyelhető, hogy a rossz alvásminőséggel élők gyakran éjjel is nassolnak, a napi táplálkozások száma megnő, a táplálékösszetételben pedig a gyors energiaforrású élelmiszereket részesítik előnybe. Nőknél az alvási problémákat egyéb egészségügyi panaszok is kísérik, de ami jól látható, az az évek alatt felrakodó plusz súlynövekedés. Fontos a minőségi alvás, olvassa el, mit tegyen!

MEGNÉZEM, MIT TEHETEK ELLENE »

2021.01.29. péntek

Fronthatás: melegfront
Napi kiemelt panasz: ingadozó vérnyomás

Amit tapasztalhat:
Az időjárás nem kedvez a vérnyomásbetegeknek. A nap folyamán sokan mérhetnek a megszokottól eltérő értékeket. A Meteo Klinika pácienseinek 30 százaléka számol be arról, hogy a magasabb értékeket mérők esetében fejfájás is kialakul, míg 60 százalék esetében a fejtetőn érzett nyomásérzés jelzi előre a problémát. Erősebb ingadozásra főleg a fokozottan időjárás-érzékenyek, kiugró értékekre a stresszes életet élők számíthatnak.

2021.01.30. szombat

Fronthatás: nincs front
Napi kiemelt panasz: fejfájás

Amit tapasztalhat:
A fejfájás váratlanul, látható ok nélkül indulhat be, és többféle formában, változó erősséggel jelentkezhet. Sokan tapasztalhatnak görcsös jellegű fejfájást, mely főként a halánték tájékán vagy féloldalasan jelenik meg. Enyhébb esetben a fájdalom elviselhető, és néhány óra alatt enyhül. Ma az ilyen enyhébb lefolyás a jellemző, 10 fejfájósból 8-an erre számíthatnak. Erősebb tüneteket főleg a fokozottan időjárás-érzékenyek és a stresszes életet élők tapasztalhatnak. A Meteo Klinikán kezeltek 60 százaléka a fejfájással együtt jelentkező egyéb tünetekről is beszámol: gyakori kísérő tünet a szédülés, látászavar, és gyakran kíséri hányinger is a fejfájást.

2021.01.31. vasárnap

Fronthatás: hidegfront
Napi kiemelt panasz: fejfájás

FRONTÉRZÉKENYEKNEK!

Ha a panaszaival kapcsolatban kérdése van, vagy szeretne bejelentkezni frontérzékenységi vizsgálatra, telefonáljon:

06 1 296 0513

A vizsgálat kedvezményes díja (2020. 11. 27-ig): 14.900 Ft.

MELEGEN AJÁNLJUK!

Sokat segíthet Önnek, ha feliratkozik megújult ingyenes Front-Értesítőnkre, amelyben Tünetnaplót is talál! Emellett, a légúti fertőzések szezonjában Vírusfigyelmeztetőt is küldünk Önnek, ami segíti megóvni egészségét a fertőzésektől. Aki már feliratkozott korábban a Front-értesítőre, azoknak nem kell újra feliratkozni!

Így minden reggel kézhez kapja a legfrissebb országos fronthelyzetet és a napközbeni folytatást, továbbá egy Tünetnaplót, melyben pontosan vezetheti állapota alakulását, amivel még további kedvezményt is szerezhet a frontérzékenységi vizsgálathoz.
A Vírusfigyelmeztetőt pedig délutánonként kapja kézhez.
(Korábbi feliratkozóink automatikusan kapják a megújult értesítőt!)

Töltse ki az alábbi lapot, és mi ingyenesen küldjük Önnek Front-Értesítőnket és a Vírusfigyelmeztetőt:

Feliratkozás: Front-Értesítő és Vírusfigyelmeztető