Hibaüzenet

Notice: Undefined index: value mk_frontjelento_display_page_automata() függvényben (/var/www/meteoklinika/sites/all/modules/meteoklinika/mk_frontjelento/includes/mk_frontjelento.display_page_automata.inc 30 sor).

2021.09.17. péntek

Fronthatás: hidegfront
Napi kiemelt panasz: izomgörcsök

Amit tapasztalhat:
A nap folyamán gyakori lehet a látható ok nélküli görcsös panasz, mely test szerte, vázizomzat esetén leggyakrabban a lábikrán, vádliban szokott jelentkezni. Görcsös állapot bárhol kialakulhat, tapasztalhatunk gyomor-, epe-, vesetáji panaszokat is. Nagy százalékban fordul elő pácienseink között, hogy táplálkozáshoz nem köthető hasi diszkomfort érzetük alakul ki. A kismamák tapasztalhatják, hogy a pocak gyakrabban keményedik. Az asztmások is számolhatnak a tüneteik erősödésével. Mit tehet ellene? Olvassa el!

MEGNÉZEM, MIT TEHETEK ELLENE »

2021.09.18. szombat

Amit tapasztalhat:
A fejfájás váratlanul, látható ok nélkül indulhat be, és többféle formában, változó erősséggel jelentkezhet. Sokan tapasztalhatnak görcsös jellegű fejfájást, mely főként a halánték tájékán vagy féloldalasan jelenik meg. Enyhébb esetben a fájdalom elviselhető, és néhány óra alatt enyhül. Ma az ilyen enyhébb lefolyás a jellemző, 10 fejfájósból 8-an erre számíthatnak. Erősebb tüneteket főleg a fokozottan időjárás-érzékenyek és a stresszes életet élők tapasztalhatnak. A Meteo Klinikán kezeltek 60 százaléka a fejfájással együtt jelentkező egyéb tünetekről is beszámol: gyakori kísérő tünet a szédülés, látászavar, és gyakran kíséri hányinger is a fejfájást.

2021.09.19. vasárnap

2021.09.20. hétfő

FRONTÉRZÉKENYEKNEK!

Ha a panaszaival kapcsolatban kérdése van, vagy szeretne bejelentkezni frontérzékenységi vizsgálatra, telefonáljon:

06 1 296 0513

MELEGEN AJÁNLJUK!

Minden reggel kézhez kapja a legfrissebb országos fronthelyzetet és a napközbeni folytatást, továbbá egy Tünetnaplót, melyben pontosan vezetheti állapota alakulását, amivel még további kedvezményt is szerezhet a frontérzékenységi vizsgálathoz.

Töltse ki az alábbi lapot, és mi ingyenesen küldjük Önnek Front-Értesítőnket:

Feliratkozás: Front-Értesítő