frontérzékenység-kezelés

Világújdonság fényterápiás okosszemüveg - csak a Meteo Klinikán!

Dinamikus fényterápia a frontok és a vírushelyzet okozta stresszhatások kezelésére. Személyre szólóan, Önnek! Gyermekeknek is! Az Európai Unió jelentős (mintegy 100 millió forintos) támogatásával kifejlesztett fény- és hangterápia könnyen alkalmazható természetes módszer, kifejezetten a frontérzékenyek és a tartós stressz miatt szenvedők számára! Valódi világújdonság, ami csak a Meteo Klinikán érhető el! Eddig csak rendelői ellátás keretében volt hozzáférhető, most lehetővé tettük online igénybevételét is, már webáruházunkban is elérhető.

Szervezetünk egyensúlya a fronthatások vagy az olyan erős stresszhatások miatt is gyakran felborul, mint pl. a vírus-stressz, a stresszes munka, családi problémák, nehéz, megoldatlan élethelyzetek. Következményei nagyon súlyosak lehetnek, sokféle testi és mentális panaszt okozhat okozhatnak, miközben az orvosi vizsgálatok semmilyen szervi okot sem tudnak kimutatni. Olyan visszatérő tünetek jelentkezhetnek, mint például:

A frontérzékenyek fokozottan veszélyeztetettek - frontérzékenység kezelés a Meteo Klinikán

A frontérzékenyek nagyon megérzik, megszenvedik az időjárás változásait. Mindenki más időjárásra reagál és a tapasztalt tünetek is egyénenként változnak.  A frontérzékeny szervezet az egyéni érzékenység szerinti légköri helyzetekben kerül fokozott terhelés alá, és kibillen az egyensúlyi állapotából. Megjelennek az ilyenkor szokásosan jelentkező tünetek, mint pl. fejfájás, ingadozó vérnyomás, fáradtság, feszültség, rossz alvás, puffadás, mindenkinél az egyéni állapotok és adottságok szerint.

Subscribe to RSS - frontérzékenység-kezelés