Időjárás eredetű ízületi fájdalmak okai és kezelése – duzzadt ízületek

Az időjárás változásai vagy a tartósan fennálló egyéb terhelések sokaknál váltanak ki különféle fájdalmakat. A folyamatosan fennálló, vagy gyakori fájdalom azonban kimeríti a szervezet energiáját.

Ha fájdalmat tapasztalunk, leginkább pirulákat szedünk. Pedig vannak más módszerek, amik segítenek megszüntetni a kellemetlen érzetet.

Gyakori a térd- vagy más ízületi fájdalom. Bevethető a jól ismert káposzta pakolás, mely néhány napon keresztül alkalmazva segít enyhíteni a panaszokat. A káposzta hatóanyagai a bőrön keresztül bejutva a problémás területen erős keringésjavító, gyulladáscsökkentő hatást váltanak ki.

A káposzta gyógyhatásait rendszeresen alkalmazzuk a népi gyógyászatban. Az ízületi panaszokra az alábbi módon készítse el a pakolást. A káposztát meg kell reszelni, vagy aprítógépben fel kell aprítani. A keletkező levét kinyomkodjuk, majd egy akkora vászonkendőt, törölközőt veszünk elő, amekkora a kezelni kívánt területet körbeéri.

A kezelendő felületre, közvetlenül a bőrrel érintkezve helyezzük fel a reszelt káposztát, majd erre tegyünk folpackot, vagy más nedvességzáró réteget, majd rögzítsük a kikészített törölközővel, kendővel. Szükség szerint alkalmazhatja a kezelést több héten keresztül.

A káposztapakolás külsőleg az alábbi problémáknál alkalmazható: ízületi-, ideggyulladás és fájdalmak, reumás fájdalmak, köszvény, sebek, zúzódások, fekélyes elváltozások, égési sérülések, kelések, gyulladásos bőrbetegségek, vesegyulladás.

Fogyasszon piros bogyós gyümölcsökből készített turmixot.

Ha panaszai gyakran visszatérnek vagy egyre intenzívebben jelentkeznek, ami már jelentősen rontja az életminőségét, zavarja a munkában és a mindennapi életében, akkor a házi praktikák alkalmazása már nem elégséges. Az orvosmeteorológiai, humánmeteorológiai jelentéseink alapján figyelje meg szervezete reakcióit, iratkozzon fel ingyenes Front-Értesítőnkre, vezesse az ebben található a Tünetnaplót.

Ha kérdése van, vegye fel velünk a kapcsolatot! Hívja klinikánkat a 06-1-296-0513 számon (nem emeltdíjas, hétköznapokon 9-12 óráig hívható), vagy küldjön e-mailt: meteoklinika@meteoklinika.hu.

Ha egyéb tüneteket is tapasztal, mint szédülés, feszültségérzet, alvászavarok, fáradékonyság stb., javasolt bejelentkeznie egy vizsgálatra, mert felnőttkorban ezek a panaszok ritkán múlnak el spontán, viszont eredményesen kezelhetők.

A vizsgálat ára 14.900 Ft, melyet Egészségpénztárra vagy Széchenyi Pihenőkárgyára is elszámolhat.

Az időjárás-érzékenység és a tartós stressz következményei ma már eredményesen kezelhetők, erről itt tájékozódhat!