Kisállatok meteo profilja

Bizonyára Ön is tapasztalta, hogy házikedvencének, ugyanúgy, mint a gazdának, vannak nehezebb időszakai. Viselkedése megváltozik, kiszámíthatatlanabbá válik, esetleg látszólag fájdalmai, rosszabb esetben görcsös rohamai jelentkeznek.

A Meteo Klinikán kifejlesztettünk egy diagnosztikai és terápiás programot, amelynek segítségével  műszeres monitorozás után a kinyert adatokból pontos képek kapunk a szervezet állapotáról, különböző külső hatásokra adott tüneti válaszokról. Visszatérő fájdalmak, fellépő görcsök állapotok, "ok nélkül" jelentkező fájdalmas tünetek - ezek a leggyakrabban előforduló okok, ami miatt pácienseink felkeresik a Klinikát.. Meteogyógyászaink azonban tovább kutattak, és a humán alkalmazás után házikedvenceink számára is elérhetővég tették a teljes szolgáltatást.

A Meteo Klinikán holisztikus szemlélettel vizsgáljuk a légköri folyamatoknak a kisállatok szervezetére gyakorolt hatását. A vizsgálat során nagyon sok paraméter figyelembe vételével, elemzésével készül el kedvence meteo profilja, ami széles körben segíti a meglévő tünetek, panaszok orvoslását.

A kivizsgálás több lépcsős. A vizsgálat a gazdival történő személyes konzultációval kezdődik. Ezt követően több héten keresztül a gazdinak részletes megfigyelést kell tennie, és rögzíteni a megfigyelt paramétereket az általunk biztosított meteo naplóban. A meteo napló online felületen keresztül is elérhető, így akinek kényelmesebb, ezt a lehetőséget is választhatja. A meteo napló kiértékelését követően egy újabb személyes konzultáció alkalmával beszéljük át a kapott eredményeket, illetve adunk terápiás javaslatokat.

Miért fontos, hogy megismerje kedvence meteo profilját?

• A meglévő problémára akár naponta tudunk előrejelzéseket adni, így felkészülhet az időjárás okozta panaszok megelőzésére, enyhítésére.
  • Hasznos, személyre szabott információhoz juthat naponta, hetente, de akár alkalomszerűen is, mindezt kényelmesen, elektronikus formában.
  • Lehetősége van az ismert időjárás érzékenység figyelembevételével konzultálni a kezelő állatorvosával a kedvence gyógyszerelésével kapcsolatban.
  • Ideálisan szervezheti belföldi vagy külföldi nyaralását, utazását, hétvégi programját, nem kell tartania, hogy az állat rosszulléte fogja tönkre tenni a pihenését.
  • Az orvosi kezelést természetgyógyászati terápiával segítheti meteogyógyászunk szakértelme segítségével.

"A kutya valóságos szent. Természeténél fogva tiszta szívű és őszinte. Ösztönszerűen tudja, mikor nincs rá szükség: órákig képes nyugodtan feküdni, mikor királya belemerül a munkába. Ám amikor a király szomorú és szorong, odalopakodik hozzá, hogy az ölébe hajtsa a fejét. Ne félj. Sose bánd, ha mindenki más el is hagy. Gyere, sétáljunk egyet, és felejtsd el az egészet."    Axel Munthe

Kisállatok veszélyben

Az utóbbi évtizedekben érzékelhetően megváltozott az állattartók kapcsolata és odafigyelése a velük élő állataikkal szemben, legyen bár szó munka-, hobbi-, tenyész- vagy társas (mint egy családtagot tekintve) együttlétről.

Kisállatok veszélyben

Nap, mint nap tapasztalhatjuk magunkon a különböző időjárási helyzetek és frontváltozások hatását: vidámabbak vagy épp levertek vagyunk, fáj a fejünk vagy érzékenyebbek az ízületeink, esetleg a vérnyomás-ingadozás hat ránk.