Szétszakad a feje? Talán az időjárástól!

A  magyar emberek 40%-nak van visszatérő fejfájása. Az emberek egyharmada kifejezetten szenved a frontoktól! Rendeléseinken szinte minden páciensüknek van valamilyen gyakorisággal fejfájásos panasza.

fejfajas3A fejfájás gyakori tünet a mindennapjainkban. Mondhatjuk, népbetegség.  Megjelenése egyénenként változó, és kiváltó okait általában nem sikerül kideríteni. Azonban azt jól látjuk és tapasztaljuk, hogy ha jönnek a frontok, akkor ami biztosan nem marad el, az a FEJFÁJÁS!
Egy fejfájós napon mindannyian fájdalmasan tekintünk a világra, nehezebben végezzük a feladatainkat, sokszor akár a napi tevékenységünk is kárát láthatja. Nem tudjuk elvégezni a munkánkat, zsörtölődünk a szeretteinkkel, ingerültek vagyunk a közlekedésben.

Kutatásaink itt a Meteo Klinikán egyértelműen alátámasztják, hogy egyéni érzékenységtől függően a különböző légköri változások gyakran váltanak ki fejfájásos, akár migrénes rohamokat. Diagnosztikai módszereket fejlesztetetünk ki arra, hogy kiderítsük, milyen okok állhatnak a fejfájás hátterében.

Ne higyjük, hogy csak a felnőttek szenvednek ettől a problémától. Sajnos egyre több gyermeket érint. Már gyermekkorban is egyre gyakrabban megjelenik ez a kellemetlen tünet, ami jelentősen befolyásolja gyermekünk életét. Kedvetlenek lesznek, visszahúzódnak, lemaradnak a tanulásban. A fájdalom figyelmetlenné vagy éppen agresszívebbé teszi őket.

Az időjárási folyamatok, a folyamatos változás a fejfájós ember számára nehezen követhető, nehezebben alkalmazkodik az állandó kihívásokhoz. A fejfájások átterében minden esetben több folyamat együttes jelenléte figyelhető meg.

Minden ember másként reagál egy változásra, vannak akiknek akkor fáj a fejük, amikor szeles az idő, mások a frontok átvonulásakor tapasztalják, de a legtöbb embernél gyakran csak több időjárási jelenség együttes meglétekor jelentkeznek a kellemetlen panaszok.

Az időjárás eredetű fejfájás minden esetben egy összetett probléma, amit a Meteo Klinika tud hitelesen és szakszerűen vizsgálni és kezelni.

Ne várja meg, amíg állandósul a fejfájása! A hetente vagy gyakrabban megjelenő fejfájás nem normális állapot!