Testünk ciklusai

Tudta, hogy a szervezetünk működése ciklusokból áll? Vegye figyelembe Ön is!

A ciklikusság az élet minden területén fellelhető, ez alól a szervezetünk sem kivétel. Ezeket a ciklusokat érdemes figyelembe venni, ha a legjobb formánkat szeretnénk hozni.

Ha gyakran tapasztal kellemetlen emésztési rüneteket, vájdalmas, görcsös állapotot, mindenképpen vizsgáltassa ki magát. Mi itt a Meteo Klinikán korszerű diagnosztikai eszközök segítségével  vizsgáljuk meg Önt, melynek keretében kiderítjük, hogy összefüggés van-e az időjárás és az Ön tünetei között. Vegye komolyan teste jelzéseit, ne szenvedjen.

A ciklusok

A ciklus a táplálék felvétellel kezdődik. Egy könnyű reggeli elfogyasztása 2-3 óra alatt ürül ki a gyomorból, így a reggeli időpontját ajánlott 8-9 óra közöttre tenni.

12 óra után már nyugodtan ehetünk, hiszen a táplálékfelvétel időszakába lépünk. Legjobb, ha minőségi ételt fogyasztunk, mert ezzel tudjuk testünk egészségét fenntartani.

Este 7 óra után már nem érdemes enni, mert a felszívódási szakasz kitolódik. Az ételnek minimum 3 órára van szüksége hogy kiürüljön a gyomorból, így a felszívódás is később kezdődik.

Reggel, mivel testünk még a kiválasztási szakaszban tart, a hatékonyabb tisztulás érdekében csak könnyű reggelit fogyasszunk!
Ezeket a szabályokat érdemes betartani ha fogyókúrázunk, ha bármilyen panaszaink vannak, vagy ha csak jól akarjuk érezni magunkat a bőrünkben.

Ciklusok elosztása:

Déltől este 8 óráig - TÁPLÁLÉK FELVÉTEL (evés és emésztés)
Este 8 órától reggel 4 óráig - BEÉPÜLÉS (felszívódás és felhasználás)
Reggel 4 órától délig - KIVÁLASZTÁS ( a szervezet salakanyagainak eltávolítása)

Emésztési panaszait kivizsgáljuk, ne szenvedjen feleslegesen:

A szervezet ciklusai
Emésztési panaszok

Tudta, hogy a szervezetünk működése ciklusokból áll? Vegye figyelembe Ön is!

Emésztési panaszok

A gyermekek optimális testi és szellemi fejlődéséhez elengedhetetlen a megfelelő táplálkozás és életmód. Ahogy nekünk felnőtteknek, úgy a gyerekeknek is napi ötszöri étkezésre van szükségük: reggelire, tízóraira, ebédre, uzsonnára és vacsorára. Az édesszájú gyermeket a boltok mai kínálata könnyen elcsábítja.

frontmentesen boldogan
Emésztési panaszok

Sok betegség megelőzhető lenne, ha életmódunknak megfelelően tudatosan táplálkoznánk. Az időjárás által okozott kellemetlen tünetek is mérsékelhetőek, ha az adott humánmeteorológiai szituációban a megfelelő ételeket fogyasztjuk.  A tudatosan megválasztott ételekkel a már meglévő panaszok is enyhíthetők.

Emésztési panaszok

Az epebajok hátterében sokféle okot vélelmeznek. Ami bizonyos, hogy az az epehólyagból az epe nem tud megfelelő módon kiürülni, és kövecskék alakulnak ki. Ezek a kövecskék sokféle tünetet produkálhatnak és az időjárás kihívásaira is gyulladással vagy görcsös fájdalommal reagálnak.